اولین جلسه کلاس

امروز اولین روزی بود که معلم فرانسه ام اومد خونمون. چه حس و حال خوبی داره آدم به خونه اش برسه که یه نفر دیگه میخواد واردش بشه... من فکر کنم آخر از بی مهمونی دق کنم!!

هیچی دیگه اومد و من بیشتر از اونی که تصور میکردم یادم رفته بود!!! یعنی یه دفعه که داشت اشکم درمیومد! اما اون هی دلداریم میداد که این طبیعیه. اصلا من مونده بودم چه جوری خودش انقدر حواسش هست که تا یه کلمه اسپانیایی میگم فوری میفهمه!!!! (من رو دارین دیگه؟؟ چون من خنگ شده ام همه لزوما باید خنگ بشن!!) خلاصه که این هفته باید بذارم پشتش و تا میتونم تمرین کنم.

آراد بهم میگه کلاس اسپانیایی رو دیگه ول کنم. اما دارم به این فکر میکنم که شاید بهتر باشه به جای اینکه یکی رو به خاطر دیگری کنار بذارم هر دو رو با هم بریزم جلوی روم و با آگاهی از هم تمیزشون بدم و اتفاقا با کنار هم گذاشتن روی هر دو مسلط بشم. لطفا اگه دراین باره چیزی میدونین یا تجربه ای دارین به من هم بگین. ممنون!

نظرات 4 + ارسال نظر
دریا یکشنبه 8 آذر 1388 ساعت 10:35 ق.ظ http://mylittleangles.persianblog.ir/

به نظرم بد نیست اولویت بندی کنی. من که خودم فرانسه رو ترجیح میدم.

اولویتم که با فرانسه است. اما نمیدونم برای قاطی نکردن چه روشی بهتره!

اصغر اقا دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 01:29 ق.ظ http://docharkhesavari.blogspot.com

سلام

علیک!

داش آکل دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 03:57 ب.ظ http://dashakol.blogsky.com/

منم آلمانی میخونم و انگلیسی و فرانسه رو هم مثله مورچه جلو میرم چون نمیخوام واسش کلاس برم (زیرا آلمانی هنوز تمومه تموم نشده و اگه کلاسی بخوام برم اون واجب تره) ولی با اینحال تنها روشی که میدونم جواب میده برای یاد داشتن چند زبان همزمان اینه که هردو رو زیاد تمرین کنید. من مثلا کتاب صوتی آلمانی گوش میکنم یا توی ماهواره آر تی ال و زد.دی.اف رو نگاه میکنم و آلمانیم از این طرف تغذیه میشه و از طرفی وقتی توی اینترنتم فقط به انگلیسی جستجو میکنم و مطلب میخونم و...
یعنی یکسری از فعالیتها رو با یک زبون انجام میدم. و روشم جواب داده.
رخصت

ممنون از راهنمائیتون. من هم سعیم رو بکار میبرم انشالا.

یلدا چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 12:46 ق.ظ http://www.ghoorbagheh.blogsky.com

سلام..من اینو می دونم که انیشتن فقط از ۱۳ درصد مغزش استفاده کرده بوده و اصولا آدمی بوده که عادت داشته قاطی پاطی همه چی با هم بخونه..اما ما تا دو تا مطلب با هم می خونیم فوری فکر می کنیم قاطی می شه باهم..در صورتی که این بیشتر تاثیر همون طرز فکریه که داریم..به نظرم هر دوشو با هم بخون جواب می ده

سلام. ممنون یلدا جان. من هم سعیم رو میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد