به پیش!

گفته بودم تو فکر اقدام برای مهاجرت هستیم. ایران هم که بودیم بیشتر وقت و انرژیمون صرف جمع آوری مدارک شد. حالا هم اینجا آخرین مدرکی که باید تو این کشور تهیه میشد در دست تهیه است و انشالا آماده که شد میفرستیم. اما برای من جدای اینکه بالاخره یه برنامه ی جدیده و آدم سر شوق میاره، اینکه باید بشینم به مرور دانسته های فرانسه ام و دوباره فرانسه رو جدی بخونم، خیلی مشتاق و پرانرژیم میکنه!

دیروز رفتیم موسسه ای که توی اینترنت پیدا کرده بودم، برای اینکه ببینیم چه جوریه و اینا. برعکس سایت خیلی شیک و حسابیش یه ساختمون کهنه و خیلی محقر بود. اما خانمی که اومد باهامون صحبت کرد... یه خانم نسبتا مسن پرانرژی و شاد و قبراق که به قدری قشنگ از این زبان به اون زبان سوئیچ میکرد و همه رو روون صحبت میکرد (اسپانیایی، فرانسه، انگلیسی) که چشمهام همش درشت میموند!

حدود یک ساعت برامون وقت گذاشت و از هر دری حرف زد. و قرار شد هفته ای یک بار بیاد خونمون برای تدریس به من. و من بسیار خوشحال و ذوق زده ام!!

آراد هنوز زیر بار نرفته که شروع کنه به زبان خوندن. و من نمیدونم چه جوری ترغیبش کنم. فکر میکنم اصلا نباید کاری به کارش داشته باشم تا خودش تنهایی تصمیم بگیره. چون خیلی از اوقات انگار جهتش در خلاف جهت حرکت من شکل میگیره!!!! ولی گاهی هم فکر میکنم شاید یه ترس از شروعه که مانعش شده و باید کمکش کنم که به این ترس غلبه کنه. همش به خودم میگم خیلت راحت باشه، چون براش این ماجرای مهاجرت خیلی مهمه حتما سعیش رو میکنه. اما بعد هم جواب میدم زمان که برای سعی اون نمی ایسته! ما باید از زمانمون استفاده کنیم...

نظرات 1 + ارسال نظر
دریا پنج‌شنبه 5 آذر 1388 ساعت 06:24 ق.ظ http://mylittleangles.persianblog.ir/

ببینم مگه شما قرار نیست بیاین فدرال؟ یعنی برای کبک اقدام کردین؟ معلوم نیست چند وقت دیگه جوابتون میاد؟

آره عزیزم برای کبک میخواهیم اقدام کنیم. آخه پروسه اش خیلی سریعتره. اما با قانون جدید نمیدونیم چقدر طول میشکه تا جواب بیاد. اما در هر حال ما باید اول مدارک رو بفرستیم، بعد اونها جواب بدن!! (:
اما غصه نخور!! باز هم نزدیکیم و به هم سر میزنیم!!! (;

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد